Rozmyśliłaś się? Produkt nie spełnił Twoich wymagań?
Co teraz?



W ciągu 14 dni od otrzymania produktu możesz zdecydować o jego zwrocie.
Jeśli zdecydujesz się na zwrot towaru, poinformuj nas o tym na adres sklep@wrozkacycuszka.pl.

W przypadku odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą.

Sklep zwraca Kupującemu wszystkie otrzymane od Kupującego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy, zwykły sposób oferowany przez sklep) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym sklep został poinformowany o prawie odstąpienia od umowy przez Kupującego.

                                                                              JAK ODESŁAĆ TOWAR                                                                

1. Prosimy o odesłanie produktów w oryginalnych opakowaniach, wraz z oryginalnymi metkami, na adres:

OKSYTOCYNA Anna Matuszczak ul. Prądzyńskiego 57, 61-527 Poznań, tel. 693 54 86 40

2. Prosimy o dołączenia PARAGONU.

3. W celu sprawnej obsługi zwrotu, prosimy o dołączenie kartki zawierającej następujące informacje:


Numer zamówienia:
Imię:
Kod pocztowy:
Nazwisko:
Miast :
Telefon:
Ulica:
Data zakupu:
E-mail:
Zwracane produkty:
1. ...
2. ...
3. ...
NR KONTA BANKOWEGO, na który należy dokonać zwrotu.

4. Prosimy o staranne pakowanie zwracanego towaru w sposób, który uchroni go przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem podczas transportu.

5. Biustonosze i ubrania należy odsyłać w takim opakowaniu, w jakim zostały wysłane.

6. Towar uszkodzony podczas transportu w wyniku nieprawidłowego zabezpieczenia przesyłki przez Klienta nie podlega zwrotowi/wymianie.

7. Koszty odesłania towaru ponosi Klient.

8. Odeślij produkty dowolną usługą kurierską lub pocztową - postaraj się i zachowaj dowód nadania, który w razie zagubienia przesyłki będzie podstawą do reklamacji u przewoźnika.

9. Informujemy, że nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do Sklepu za pobraniem.

                                                                            ZWROT PIENIĘDZY                                                                        

10. Pieniądze za otrzymany towar zwracane są w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przez nas zgłoszenia o zwrocie.

12. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiej użyła Klientka lub na podany numer konta.

13. W przypadku ZWROTU CZĘŚCIOWEGO (gdy Klient zwraca część z całości zamówionych produktów), koszty wysyłki nie są zwracane.


                                          ZWROT TOWARU UBRUDZONEGO, USZKODZONEGO LUB ZUŻYTEGO                                
14. Wszystkie produkty dostępne w sklepie wrozkacycuszka.pl wysyłane są w oryginalnych opakowaniach, są również sprawdzane pod kątem czystości. Na dowód wysyłania nienaruszonego towaru sprzedawca wykonuje zdjęcie przed zapakowaniem wysyłki.

15. Zwracany towar nie powinien nosić śladów użytkowania - tj. nie powinien mieć rozpieczętowanego opakowania (tam gdzie istniała pieczęć ochronna) oraz nie powinien być ubrudzony, nie powinien mieć dziur, wystających nitek lub podobnych śladów uszkodzeń, które uniemożliwiają jego dalszą odsprzedaż w cenie rynkowej.
 
16. Zgodnie z art. 34 ust. 4 ustawy konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

17. W przypadku gdy konsument zwraca towar nadmiernie zużyty, uszkodzony lub zniszczony, sprzedawca ma prawo obciążyć go kwotą odszkodowania z tego tytułu.

18. Po otrzymaniu zwróconego towaru, sprzedawca ocenia go pod kątem czystości i nienaruszalności pieczęci w towarach użytku osobistego, w których higiena jest istotnym aspektem i decyduje o możliwości dalszej odsprzedaży.
Jeśli sprzedawca stwierdzi ubrudzenia lub inne uszkodzenia towaru, dokumentuje to zdjęciem oraz informuje Klienta o tym fakcie drogą mailową.

19. Z tytułu odesłania uszkodzonego towaru sprzedawca przedstawia Klientowi kwotę odszkodowania ustaloną jako relacja ceny rynkowej produktu oraz ceny za jaką towar zostanie odsprzedany z uszkodzeniem. Uszkodzony towar będzie odsprzedawany w formie outletu z minimum 40% obniżką ceny. Wysokość odszkodowania określana jest przez Sprzedawcę po zapoznaniu się ze stopniem uszkodzenia.


                                               WYJĄTKI OD PRAWA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY                                                              
20. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku produktów, dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;



Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Akceptuj Więcej informacji Odrzuć